14.05.2012 22:11

Náš první letošní slalom ve Vyškově

V neděli 13. 5. jsme měli v plánu vyrazit na slalom do Vyškova. Bral jsem to jako ideální příležitost vyzkoušet si jestli jsem ještě nezapomněl točit volantem a jestli auto po zimních úpravách funguje jak má ještě před tím, než vyrazíme do Přerova a do Zlína. V pátek před závodem při dobržďování do kolony na dálnici ale auto začalo hodně táhnout doleva. Doma jsem potom zjistil, že pravý zadní kotouč byl narozdíl od ostatních studený. Na vině byl netěsnící odvzdušňovák.

V sobotu se nám naštěstí podařilo sehnat novou brzdovou trubičku a půjčit jiný třmen (tímto děkuji Vojtovi Krestovi) a s tím už se naštěstí auto chovalo podstatně lépe i když pořád ne úplně ideálně. Takže jsme nakonec v neděli do Vyškova přece jen vyrazili. Trať byla víceméně klasická Vyškovská - dvakrát hodně rychlá pasáž na příjezdové cestě, dva vracáky a pak motanice na letišti. Z toho jsem zrovna dvakrát radost neměl, protože na brzdy jsem si po těch problémech moc jistý nebyl. Pro jistotu jsem teda brzdil s předstihem a nechával si rezervu. Další drobný problém, který se objevil bylo to, že při první a třetí jízdě jsem ztratil jeden silentblok výfuku. Poprvé si toho všimla Natálka, podruhé mi ho donesl jeden z diváků. Naštěstí se teda vždycky našel a stačilo jej znovu nasadit a mohlo se dál závodit. Proč se ale rozhodl dvakrát dezertovat zůstává jako téma k zamyšlení.

No a jak to dopadlo? Druhé místo ve skupině B a sedmé absolutně. Takže jsem si konečně dovezl z Vyškova pohárek, po kterém jsem samozřejmě toužil už od chvíle, kdy jsme tady před dvěma lety jeli vyklepaní náš první závod :)

—————

Zpět


Kontakt

Lazar racing


Náš tým

Martin Lazar

Martin Lazar

Jezdec

taky mechanik, manažer a sponzor

E-mail: lazar.martin@centrum.cz

Více

—————