01.06.2012 09:58

Přerov a Zlín

O víkendu 19. a 20. 5. jsme vyrazili na slalomy - v sobotu do Přerova a v neděli do Zlína. Brzdy ještě pořád nebyly v plné kondici a jel jsem s půjčeným zadním třmenem, ale po Vyškově už jsem věděl, že auto při brždění nikam netáhne, a že se do brzd můžu klidně opřít. Po zkoušenosti z Vyškova jsem taky přijel vybavený náhradním silentblokem výfuku, kdyby mě ten původní zase měl tendence někde cestou opustit. Horší bylo, že pneumatiky už byly těsně před smrtí a už v prvním tréningu se z levé zadní sloupla hranka. Potom co mě v druhé jízdě v pravých zatáčkách několikrát předbíhal zadek bylo jasné, že se na tu gumu už spolehnout nedá a musel jsem si do pravých zatáček nechávat rezervu. To je moje výmluva pro to, že jsem ve skupině L3 obsadil až 9. místo. Faktem ale je, že ostatní byli o moc rychlejší a že to na rychlé Přerovské trati prostě asi moc neumím a mám ještě co dohánět.

V neděli se jelo ve Zlíně a tam se mi loni dařilo. Pošetřil jsem si proto 2 náhradní slicky co jsem měl až na neděli a přehodil jsem ještě použitelné měkké přední gumy dozadu a na předek dal ty poslední 2 se střední směsí. Ono jiná volba ani nebyla. Zlínská trať byla techničtější a úzké branky blízko u sebe mi vyhovovaly více. Na takových tratích často padají kuželky a tak bylo důležité hlavně neudělat chybu. Ve skupině L3 je nabitá konkurence a bojovalo se o desetinky hned od první jízdy. První i druhá jízda se mi povedla bez chyb a tak jsem třetí mohl vyzkoušet jet na doraz bez ohledu na to jestli něco srazím nebo ne. Kuželku jsem žádnou nesrazil, zato jsem srazil ještě 4 desetinky z času. A právě o necelé 4 desetinky jsem nakonec vybojoval fantastické 3. místo ve skupině L3.

Podařilo se mi tak splnit můj tajný cíl pro letošní sezonu a dovézt si domů pohár z MČR :)

—————

Zpět


Kontakt

Lazar racing


Náš tým

Martin Lazar

Martin Lazar

Jezdec

taky mechanik, manažer a sponzor

E-mail: lazar.martin@centrum.cz

Více

—————